Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1267 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1304 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1308 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1336 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3456 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3463 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3476 L’Aula Multisensorial completa les sessions amb malalts d’Alzheimer amb opinions molt positives | Fundació Privada Sant Antoni Abat

L’Espai Multisensorial de la Fundació Sant Antoni Abat, que compta amb el suport del programa “Bankia en acción”, ha tancat aquest mes d’abril les sessions amb malalts d’Alzheimer, després de diversos mesos d’activitat, amb valoracions i opinions dels usuaris i dels seus familiars molt positives. Dotze persones afectades per aquesta malaltia, en diversos graus, i dotze familiars han estat els beneficiaris d’aquestes sessions terapèutiques.

Els primers resultats d’aquesta iniciativa ofereixen dades molt prometedores. L’Espai Multisensorial és un servei adreçat tant als malalts com als seus cuidadors o cuidadores. Les sessions es porten a terme en una sala adaptada amb material adequat per proporcionar experiències sensorials diverses. A manca d’un estudi més aprofundit, les professionals que presten aquest servei (fisioterapeuta i psicòloga) destaquen la millora dels indicadors fisiològics dels pacients i dels símptomes de la depressió i l’ansietat que sovint van associades a aquests mals. Aquesta millora contribueix també a la reducció de l’estrès que pateixen moltes de les persones que tenen cura de malalts d’Alzheimer.