Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1267 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1304 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1308 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1336 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3456 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3463 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3476 La Fundació rep el premi al Compromís Social de la Federació d’Empresaris del Gran Penedès (FEGP) | Fundació Privada Sant Antoni Abat

El dia 27 d’abril de 2018 es va celebrar la Nit de l’Empresa 18’ a la Finca Mas Solers de Sant Pere de Ribes, durant la qual la Federació d’Empresaris del Gran Penedès (FEGP) distingeix les millors iniciatives empresarials de 2018.

La Fundació Sant Antoni Abat ha obtingut el premi en l’àmbit del “COMPROMÍS SOCIAL” i el reconeixement del seu “100è ANIVERSARI”.

El Patronat, els professionals, el voluntariat i la Comissió Consultiva volem agrair aquest reconeixement que ens encoratja a continuar desenvolupant els nostres projectes socials.