Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1267 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1304 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1308 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1336 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3456 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3463 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3476 Donatiu d’Obra Social “La Caixa”, Banca d’Institucions | Fundació Privada Sant Antoni Abat

Donatiu d’Obra Social “La Caixa”, Banca d’Institucions

Obra Social “La Caixa”

Banca d’Institucions

Destina 8.500 € a la Fundació Privada Sant Antoni Abat

Jorge Sancho, Director de Banca d’Institucions de CaixaBank, i M. Dolors Camacho, Gerent de la Fundació Privada Sant Antoni Abat, van signar el passat 17 de juliol a Vilanova i la Geltrú una nova participació de l’Obra Social “La Caixa” al Projecte PAS (Programa d’Ajuda Social).

La població a qui s’adreça aquest programa són les persones dels col·lectius més desfavorits i/o amb risc d’exclusió, mitjançant la dotació d’un pis d’acollida temporal per atendre les urgències socials.

Els objectius del projecte són: Pis d’acollida temporal, tasques de millora en la qualitat de vida (paràmetres fisiològics, variables cognitives, conductuals i afectives, així com el seu entorn) i la recerca del recurs més adequat a curt termini per a cada persona, amb professionals i voluntariat.