Fundació Privada Sant Antoni Abat | Donatiu d’Obra Social “La Caixa” Fundació Bancària “La Caixa”

Donatiu d’Obra Social “La Caixa” Fundació Bancària “La Caixa”

Obra Social “La Caixa”

Fundació Bancària “La Caixa”

Programa d’Ajuts a projectes d’Iniciatives Socials

Destina 16.800,00€ a la Fundació Privada Sant Antoni Abat

Jorge Sancho, Director de Banca d’Institucions de CaixaBank i M.Dolors Camacho, Gerent de la Fundació Privada Sant Antoni Abat, van signar el passat 17 de juliol a Vilanova i la Geltrú un conveni de col·laboració d’acord amb la convocatoria pública “Habitatges per a la Inclusió Social 2018”, pel qual CaixBank ha resolt col.laborar en el projecte PASEI “Programa d’ Ajuda Social a interns i ex-interns de centres penitenciaris”, presentat per la Fundació.

La població a qui s’adreça aquest projecte són les persones que surten en llibertat, sense recursos i/o xarxa social. Se’ls ofereix un habitatge d’acollida temporal per a la seva seguretat, confort i adaptació, i també un acompanyament i suport per fomentar l’autonomia, la millora de la qualitat de vida i els hàbits saludables.

Els objectius del projecte són: acollida, acompanyament i suport (amb professionals i voluntariat), i la coordinació amb altres entitats del territori per a la seva reinserció, amb la finalitat d’evitar situacions de reincidència.