Fundació Privada Sant Antoni Abat | La Fundació Sant Antoni Abat, present a la Fira de Novembre 2018

La Fundació Sant Antoni Abat, present a la Fira de Novembre 2018

La Fundació Privada Sant Antoni Abat participa a la Fira de Novembre 2018 de Vilanova i la Geltrú, que s’inaugura aquest divendres 9 de novembre i estarà oberta fins diumenge 11. La Fundació disposa d’un estand a la rambla Principal, ben a prop de la cruïlla amb la carretera (plaça Gumà i Ferran). És la primera vegada que la Fundació participa al certamen multisectorial vilanoví.

L’objectiu de la presència a la Fira és la divulgació dels diferents serveis i projectes que impulsa la Fundació Sant Antoni Abat i, al mateix temps, la captació de socis i voluntaris per a l’entitat. Els visitants de la Fira tindran a la seva disposició tota la informació i les butlletes necessaris per donar suport a l’entitat a través de les seves aportacions anuals, que es poden realitzar a partir de només 10 euros anuals. La col·laboració de la ciutadania és imprescindible per mantenir i eixamplar les activitats socials, sanitàries i culturals de l’entitat. D’altra banda, la Fundació també necessita voluntaris i voluntàries, tant per donar suport a les persones ingressades a l’Hospital Sant Antoni Abat com als usuaris del servei d’ajut a persones en risc d’exclusió social. A l’estand de la Fira, qualsevol persona interessada podrà rebre informació sobre els passos que cal fer per apuntar-se al voluntariat.

L’estand de la Fundació a la Fira presentarà informació audiovisual sobre els serveis i els projectes en marxa, i també plafons informatius. Sota el lema La Fundació del Benestar, l’entitat centenària vilanovina pretén així eixamplar la seva base social, tot donant a conèixer alguns aspectes de la seva activitat que potser no són massa coneguts per la ciutadania vilanovina.

Coincidint amb la presència a la Fira, la Fundació estrena també el seu nou lloc web (www.fundacioabat.cat). Aquesta plana incorpora, d’una manera més moderna i àgil, informació sobre els serveis i projectes de l’entitat, permet als internautes fer-se donants, socis i/o voluntaris, i també ofereix informació d’actualitat sobre la Fundació i accés als seus perfils a les xarxes socials.

La Fundació Sant Antoni Abat convida tota la ciutadania a passar per l’estand de la rambla Principal, entre el carrer Cuba i la carretera, on s’oferirà tota la informació sobre l’entitat. Sigueu benvinguts a la Fira de Novembre 2018.