Fundació Privada Sant Antoni Abat | Bona acollida de l’estand de la Fundació a la Fira de Novembre 2018

Bona acollida de l’estand de la Fundació a la Fira de Novembre 2018

La Fundació Sant Antoni Abat vol donar les gràcies a totes les persones que han visitat el seu estand a la Fira de Novembre 2018, s’han interessat pels seus projectes i serveis i han aportat la seva col·laboració fent-se socis de l’entitat o recabant informació per convertir-se en voluntaris. La Fundació valora positivament el resultat de la presència a la Fira, que va servir per visibilitzar la marca “Fundació Sant Antoni Abat” i per incentivar les donacions a l’entitat.

A l’estand s’oferia informació sobre els diferents serveis que la Fundació té en marxa: el Servei de Tutela, el programa d’Ajut per a Persones en Risc d’Exclusió Social, el Voluntariat (tant de l’Hospital de Sant Antoni com de centres penitenciaris), l’Aula Multisensorial per a persones amb Alzheimer i Parkinson, el projecte de Centre Cultural i Casa de la Festa als Josepets, i el projecte de pisos col·laboratius, entre d’altres. Molts veïns i veïnes de Vilanova i la Geltrú, però també de poblacions de l’entorn, s’han acostat a l’estand, que estava situat a la Rambla Principal, per conèixer les activitats de la Fundació. A més, també s’exposaven les fotos dels guanyadors i del lliurament dels Premis Lalo als millors Treballs de Recerca de Batxillerat, organitzats també per la Fundació, que es van donar el passat 26 d’octubre en el decurs d’un sopar a La Daurada.

La Fundació Sant Antoni Abat va aprofitar la Fira de Novembre per agrair el suport a les empreses que col·laboren amb els seus projectes i serveis. Es tracta de la Fundació la Caixa, Bankia, Serra Experiència Immobiliària, Taller 3 Arquitectura, Italian Hospital Furniture, Unitat d’Odontologia i Implantologia, Handycat, Telemàtic Empreses, Finques Garraf, ADQA, Tapi Clinic S.L., Bugaderia Industrial Garraf, Ceteb Consultors Fiscals, Auditors i Advocats, i La Daurada Beach Club.