Fundació Privada Sant Antoni Abat | Després del Black Friday i el Ciber Monday, arriba el Giving Tuesday

Després del Black Friday i el Ciber Monday, arriba el Giving Tuesday

La nostra societat està immersa en el consumisme, i iniciatives comercials com el Black Friday (descomptes a les botigues) i el Ciber Monday (descomptes en compres per Internet) formen part ja del vocabulari de moltes persones. El bombardeig publicitari és constant i costaria trobar a hores d’ara algú que no hagi sentit a parlar d’aquestes jornades comercials de descomptes.

Davant d’aquesta allau consumista, apareix el Giving Tuesday (el Dimarts de Donacions), un moviment global, sense ànim de lucre, que promou la solidaritat entre persones, organitzacions i empreses. El 27 de novembre,aquest dimarts, és #GivingTuesday: un dia per compartir, per pensar en els altres i actuar. La idea és que el Giving Tuesday, que se celebra el dimarts després del Black Friday, tingui continuïtat tot l’any i acabi incorporant de manera real la solidaritat entre les persones.

El nostre entorn és ple de persones que necessiten ajut. I aquest ajut té un cost econòmic per a les entitats del tercer sector. Per això les entitats socials i sense ànim de lucre us demanem que col·laboreu en el sosteniment dels nostres serveis cap als més desfavorits. Si voleu fer una donació a la Fundació Sant Antoni Abat, ho podeu fer clicant aquest enllaç. És Giving Tuesday.