Fundació Privada Sant Antoni Abat | La Fundació rep el premi FEGP 2019 de Comunicació i Màrqueting a la Nit de l’Empresa del Gran Penedès

La Fundació Sant Antoni Abat ha estat guardonada amb el Premi FEGP 2019 de Comunicació i Màrqueting en la Nit de l’Empresa, que va tenir  lloc aquest divendres 26 d’abril sota l’organització de la Federació Empresarial del Gran Penedès. Unes 350 persones, entre empresaris, directius i representants polítics, es van donar cita a les caves Codorníu per participar en la gala de lliurament dels premis, que reconeixen cada any la trajectòria i la tasca de les empreses del territori. Enguany, la Nit de l’Empresa va estar presidida per la consellera d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, i pel president del Foment del Treball, Josep Sánchez-Llibre, com també per l’alcalde de Sant Sadurní d’Anoia, població amfitriona de la trobada, Josep Maria Ribas.

En total, van ser guardonades 17 empreses del Gran Penedès. El premi rebut per la Fundació Sant Antoni Abat, en l’apartat de Comunicació i Màrqueting, valora la tasca realitzada per aquesta entitat per tal de donar a conèixer les seves activitats i serveis de manera sistemàtica i constant. La Fundació va fer valer, entre altres accions, la reformulació i redisseny de la pàgina web de l’entitat (portada a terme amb la col·laboració de l’empresa vilanovina Adqa); l’elaboració d’un complet Pla de Comunicació; la presència a les xarxes socials; les campanyes de màrqueting i fidelització a socis i donants, etc. Entre els arguments per optar al premi, la Fundació va destacar també el fet que una entitat sense ànim de lucre local aposti per la millora de la comunicació i dels missatges cap a la seva base social com a element cabdal de la promoció i el creixement dels serveis i projectes que impulsa i, per tant, del seu impacte social. A l’acte de divendres van assistir també l’alcaldessa de Vilanova i la Geltrú i presidenta del Patronat de la Fundació, Neus Lloveras; i la presidenta del Consell Comarcal del Garraf i vocal del Patronat, Glòria Garcia.

Foto de grup de totes les empreses i entitats premiades

El premi Empresa de l’Any 2019 al Gran Penedès ha estat per a Applus Idiada de Santa Oliva (Baix Penedès). Dues altres empreses vilanovines han estat guardonades: Venca en el camp de la logística, i Redman pel que fa a la innovació. Com es recordarà, la Fundació Sant Antoni Abat també va ser mereixedora d’un premi FEPG el 2018, concretament en l’àmbit del Compromís Social. A més, també va rebre un reconeixement pel seu centenari.

El premi original de l’artista sitgetà Artur Duch, la peça escultòrica que acredita l’assoliment d’un Premi FEGP, es coneix com a Duc. Es tracta d’una al·legoria als sectors que integren el mosaic econòmic del Gran Penedès, tot combinant materials que s’harmonitzen en una figura que ja s’identifica de manera notable. El guardó s’atorga des de fa 22 anys.