Fundació Privada Sant Antoni Abat | L’actor vilanoví Toni Albà us convida a fer-vos socis de la Fundació Sant Antoni Abat

"Hola, no sé si sabeu que em dic Toni"

L’actor vilanoví Toni Albà va participar recentment en l’acte de cloenda del curs 2018-2019 d’Aprenentatge i Servei, en què una desena d’alumnes de l’Escola Pia han fet de voluntaris a la Fundació Sant Antoni Abat, concretament amb l’acompanyament a persones ingressades a l’Hospital de Sant Antoni. Com es recordarà, la Fundació gestiona el servei de voluntariat d’aquest centre hospitalari, en col·laboració amb el Consorci Sanitari del Garraf i Alt Penedès.

Després de l’acte, en que Albà va destacar la importància de la gent gran en la nostra societat i el paper del voluntariat, l’actor vilanoví va voler participar en la campanya de captació de nous socis i sòcies amb l’enregistrament d’un missatge animant la ciutadania a col·laborar amb la Fundació Sant Antoni, jugant amb la coincidència del seu nom i el de l’entitat. Toni Albà, malgrat algunes polèmiques que l’han acompanyat en els últims temps, té una llarga trajectòria de col·laboració amb entitats socials: per exemple, ha donat part de la recaptació d’algunes de les seves obres teatrals a l’entitat acidH, que treballa per a les persones amb intel·ligència límit (IL); ha col·laborat amb els Rotary Club a favor de la Fundació d’Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia; ha presentat actes com la festa Posa’t la Gorra a Mollerussa, a favor dels nens amb càncer… Són exemples d’una llarga llista de col·laboracions desinteressades. Per això, quan des de la Fundació Sant Antoni se li va plantejar la possibilitat d’acompanyar els voluntaris de la Fundació i els avis i àvies de l’Hospital vilanoví, la resposta afirmativa va ser immediata.

Fes-te soci/a de la Fundació Sant Antoni Abat, amb  la quantitat que tu escullis (mínim 10 euros anuals). Fes clic aquí. Amb la teva aportació faràs possibles serveis com el del voluntariat hospitalari, però també l’atenció a persones en risc d’exclusió social, la teràpia multisensorial, la tutela de persones grans desemparades o els Premis Lalo als millors Treballs de Recerca de Batxillerat. Col·labora amb nosaltres per a la protecció social i la recerca!