Fundació Privada Sant Antoni Abat | L’empresa Serra Grup Immobiliari dona suport a la Fundació Sant Antoni Abat

L’empresa Serra Grup Immobiliari dona suport a la Fundació Sant Antoni Abat

Sergi Serra, propietari de Serra Grup Immobiliari, i Dolors Camacho, gerent de la Fundació Sant Antoni, després de signar el conveni

Serra Grup Immobiliari i la Fundació Privada Sant Antoni Abat han signat un conveni de col·laboració pel qual l’empresa donarà  suport a les finalitats fundacionals i les activitats de la Fundació a través d’una aportació econòmica, durant un període de quatre anys. Amb la signatura, aquesta empresa vilanovina dedicada a la gestió immobiliària i l’administració de finques renova el que ja és una llarga trajectòria de col·laboració amb la Fundació Sant Antoni Abat.

La vinculació de la família Serra amb l’Hospital de Sant Antoni Abat i posteriorment amb la Fundació prové de la figura del Lalo, el personatge encarnat entre els anys 40 i 60 del segle passat per Josep Antoni Serra Alsina, que recollia donatius per al centre hospitalari vilanoví a través de la ràdio. Aquell nen entremaliat que demanava donacions per a l’Hospital es va convertir, posteriorment, en una imatge gràfica, i el net de Serra Alsina, Sergi Serra, propietari de Serra Grup Immolbiliari, va cedir els drets de la imatge de marca del Lalo a la Fundació Sant Antoni Abat. Va ser així com el Lalo es va convertir en la figura distintiva de l’entitat, que va impulsar l’any passat la convocatòria dels Premis Lalo als millors Treballs de Recerca de Batxillerat de Vilanova i la Geltrú, amb vocació anual. Els guanyadors de la segona edició d’aquests guardons es coneixeran en un acte que tindrà lloc el pròxim mes d’octubre.

Sergi Serra explica que la recuperació de la figura del Lalo a través de la seva cessió a la Fundació busca mantenir viu el record d’aquella iniciativa solidària en què tant es va implicar el seu avi, Josep Antoni Serra Alsina, fins al punt que molts vilanovins el coneixien com “el Lalo”. L’actual màxim responsable de Serra Grup  Immobiliari destaca la “bona sintonia” i la coincidència d’objectius entre l’empresa i la Fundació, i aposta per potenciar encara més aquesta figura solidària, el Lalo. És també una manera de fer perviure el que Serra Alsina va impulsar en el seu dia, “avui des d’una altra perspectiva”, assenyala.