Fundació Privada Sant Antoni Abat | Bankia dóna suport al programa d’Ajut a Persones en Risc d’Exclusió Social (APRES) de la Fundació

El projecte APRES (Ajut a Persones en Risc d’Exclusió Social) de la Fundació Privada Sant Antoni Abat ha rebut el suport de Bankia en acción, l’empremta social de Bankia, en la seva convocatòria del primer semestre de 2019. L’aportació de Bankia serveix per donar suport al servei adreçat tant a persones en situació de vulnerabilitat en l’àmbit de l’habitatge com a persones grans amb sospita de maltractament. El treball en aquest programa inclou, a banda de l’allotjament temporal en un habitatge, suport professional per aconseguir tant la millora de l’estat general de l’usuari com la resolució de la seva problemàtica.

La iniciativa Bankia en acción, l’empremta social de Bankia és l’eina amb què aquesta entitat ha decidit intervenir en el seu entorn pròxim per afavorir el desenvolupament de la societat. Es tracta de donar suport a projectes i activitats realitzats en un àmbit social molt ampli i amb ambició de transformar el futur, i en uns àmbits geogràfics pròxims a les persones que formen part de Bankia. En el cas de la Fundació Sant Antoni Abat, l’aportació ha estat proposada per l’Oficina de Bankia a Vilanova i la Geltrú. Aquesta entitat bancària va aportar el 2018 un total de 20,9 milions d’euros a diferents projectes i activitats socials a tot l’Estat, adreçats a temes de desenvolupament local, educació, nova pobresa i habitatge, ocupació, discapacitat i medi ambient, entre altres.