Fundació Privada Sant Antoni Abat | La Jornada Via Zero del tren de Ribes Roges es fa el pròxim 12 d’octubre a benefici de la Fundació Sant Antoni Abat

Els Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú (AFEVI) donaran la totalitat de la recaptació de la jornada solidària Via Zero del tren a escala de Ribes Roges, que tindrà lloc el pròxim 12 d’octubre, a la Fundació Privada Sant Antoni Abat. La circulació especial a favor de la Fundació començarà a les onze del matí i es portarà a terme fins a les dues del migdia. A la tarda, es reprendrà a dos quarts de cinc i acabarà a les set. La jornada Via Zero és una cita ineludible en el calendari d’aquesta associació, que fa circular els trens a escala del parc de Ribes Roges des de fa dècades.

La Fundació Sant Antoni Abat, entitat centenària que porta a termes serveis de protecció social, voluntariat, promoció de la salut i manteniment del patrimoni històric a Vilanova i la Geltrú, vol agrair a AFEVI que l’hagi escollit enguany com a beneficiària de la jornada solidària. Els diners que es recaptin s’utilitzaran en els diferents programes de la Fundació: servei de tutela per a persones incapacitades o amb capacitats; ajut a persones en risc d’exclusió; Espai Multisensorial per a l’estimulació dels sentits a persones amb malalties com Alzheimer, Parkinson i fibromiàlgia; avantprojecte de Centre Cultural als Josepets; o la gestió del voluntariat de l’Hospital Sant Antoni Abat per acompanyar i donar suport a persones grans ingressades, entre altres.