Fundació Privada Sant Antoni Abat | Els Amics del Ferrocarril de Vilanova lliuren la recaptació de la jornada Via Zero a la Fundació Sant Antoni Abat

Els Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú (AFEVI) van donar dissabte la totalitat de la recaptació de la jornada solidària Via Zero del tren a escala de Ribes Roges a la Fundació Privada Sant Antoni Abat, i encara hi van afegir una altra quantitat com a donatiu de l’entitat. En total, la  quantitat aportada va ser de 600 euros. La circulació especial a favor de la Fundació va tenir lloc a Ribes Roges durant tot el dia. La jornada Via Zero és una cita ineludible en el calendari d’aquesta associació i dissabte va complir el seu 25è aniversari.

La regidora d’Empresa i Innovació de l’Ajuntament vilanoví, Conxi Martínez, va assistir a la jornada i al lliurament del taló simbòlic de mans del president de l’AFEVI, Francesc Tobal, a la gerent de la Fundació Sant Antoni Abat, Dolors Camacho, en un acte en què també van estar presents membres de la junta de l’entitat ferroviària i socis de la Fundació.

La Fundació Sant Antoni Abat, entitat centenària que porta a termes serveis de protecció social, voluntariat, promoció de la salut i manteniment del patrimoni històric a Vilanova i la Geltrú, vol agrair a AFEVI que l’hagi escollit enguany com a beneficiària de la jornada solidària. Els diners recollits s’utilitzaran en els diferents programes de la Fundació: servei de tutela per a persones incapacitades o amb capacitats limitades; ajut a persones en risc d’exclusió; Espai Multisensorial per a l’estimulació dels sentits a persones amb malalties com Alzheimer, Parkinson i fibromiàlgia; avantprojecte de Centre Cultural als Josepets; o la gestió del voluntariat de l’Hospital Sant Antoni Abat per acompanyar i donar suport a persones grans ingressades, entre altres.