Fundació Privada Sant Antoni Abat | La Fira de Novembre, amb Viu Comerç, i el Concert de la Vilanova Big Band: pròximes cites solidàries de la Fundació Abat

La Fundació Sant Antoni Abat encara aquest mes de novembre amb dues cites solidàries destacables: la participació a la Fira de Novembre, gràcies a la col·laboració de l’associació Viu Comerç; i el Concert de la Vilanova Big Band, la big band del Conservatori Mestre Montserrat.

El primer dels esdeveniments tindrà lloc a partir d’aquest divendres, 8 de novembre. La Fundació Abat disposarà d’un espai al certamen multisectorial a l’avinguda de Francesc Macià, davant de la porta principal del Mercat, zona on estaran situats els integrants de l’associació Viu Comerç, i on tindran lloc diferents activitats. En aquest espai la Fundació, que ja va participar a la Fira de Novembre de 2018, donarà informació sobre els seus serveis i projectes i oferirà als assistents a la Fira la possibilitat de col·laborar-hi, sigui com a socis o sòcies de l’entitat o bé realitzant tasques de voluntariat. La Fira de Novembre estarà oberta al centre de la ciutat des de divendres 8 i fins diumenge 10, en horari de matí i tarda.

I diumenge 17,  la Fundació organitza el Concert Solidari de la Vilanova Big Band, a les 19 h a l’Auditori Eduard Toldrà de la capital del Garraf. Aquest acte és possible gràcies a la desinteressada col·laboració d’aquesta formació del Conservatori de Música Mestre Montserrat. La Vilanova Big Band és dirigida pel professor Jordi Paulí, i durant el concert actuarà Erwyn Seerutton com a cantant solista. A més, la professora Mònica Barberà i el seu alumne Xavi Gil interpretaran algunes peces abans de l’inici de l’actuació de la big band. Les entrades per assistir a aquest concert solidari es poden obtenir, amb un donatiu de 5 euros, a l’estand de la Fundació a la Fira de Novembre, a la seu de la Fundació (carrer Sant Josep, 24) o al mateix Auditori Eduard Toldrà, des d’una hora abans del concert.