Fundació Privada Sant Antoni Abat | Èxit del Concert Solidari de la Vilanova Big Band a favor dels usuaris de la Fundació Sant Antoni Abat

El Concert Solidari de la Vilanova Big Band, a favor dels usuaris de la Fundació Sant Antoni Abat, que va tenir lloc diumenge 17 de novembre a l’Auditori Eduard Toldrà, va ser tot un èxit, tant musicalment com d’assistència de públic. La recaptació del concert servirà per finançar unes 45 estades diàries de persones en risc d’exclusió social a l’habitatge del Programa d’Ajut Social de la Fundació, adreçat a afectats per l’emergència habitacional. Aquesta aportació serà possible gràcies tots els assistents a l’acte, que van col·laborar amb un donatiu de 5 euros, i al patrocini de l’empresa vilanovina MG Destilerías.

El concert va tenir un preàmbul per part dels alumnes de l’Escola i Conservatori Mestre Montserrat Xavier Gil i Sílvia Gil, acompanyats de la professora Mònica Barberà, que van interpetar tres temes al piano, teclats i veus. El concert de la Vilanova Big Band, que dirigeix el professor Jordi Paulí, va comptar amb la participació, com a veu solista, d’Erwyn Seerutton. Paulí i Seerutton van regalar als espectadors, a més, dues peces a duet (saxo, guitarra i veu), “Retourn Lacaze”, i “What a wonderful world”. La big band del Conservatori, va explicar Paulí, estrenava en aquest concert nou components. Un fet que ningú no hauria dit, donada la qualitat del concert. La Big Band va oferir una dotzena de temes, entre els quals n’hi havia de tan populars com “Love”, de Nat King Cole; “When I fall in love”, de Victor Young; “Moonlight serenade”, de Glenn Miller, o “I feel good”, de James Brown.

La Fundació Sant Antoni Abat agraeix a la Vilanova Big Band la seva col·laboració desinteressada que ha fet possible l’organització del concert, com també al Departament de Cultura de l’Ajuntament vilanoví. Igualment, a totes les persones que van assistir a l’acte i a l’empresa MG Destilerías.