Fundació Privada Sant Antoni Abat | La Fundació participa en la celebració del Dia Internacional del Voluntariat a VNG

Imatge finalista al Concurs de Fotografia Capta el Voluntariat, obra de Ferran Masip, de la Fundació Sant Antoni Abat

La Fundació Sant Antoni Abat va participar aquest dimarts 3 de desembre en la celebració del Dia Internacional del Voluntariat, que va tenir lloc a l’Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú, amb la presència del conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chaquir El Homrani; el director general d’Acció Cívica i Comunitària de la Generalitat, Bernat Valls; i l’alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Olga Arnau.

Durant l’acte, es va presentar un vídeo sobre l’experiència del voluntariat promogut per la Mesa d’Entitats Socials de la ciutat, en què voluntaris de 17 associacions, entre elles la Fundació Sant Antoni Abat, expliquen la seva tasca, què els aporta el voluntariat i quina és la importància d’aquest treball altruista. A més, a la celebració també s’han lliurat els premis del I Concurs Fotogràfic Capta el Voluntariat, en què dues imatges de Ferran Masip, de la Fundació Sant Antoni, han resultat finalistes.

La vetllada va comptar amb les actuacions dels participants en els tallers de teatre de l’Associació Vilanova Actua adreçats a persones amb discapacitat intel·lectual, física o sensorial, i del taller de clown de l’entitat ActivaMent Garraf, que van rebre forts aplaudiments d’un públic que gairebé omplia l’Auditori. Tant el conseller El Homrani com l’alcaldessa Arnau van destacar el valor del voluntariat i es van comprometre a donar-li suport.

El voluntariat com a niu i refugi, l’altra obra finalista de Ferran Masip