Fundació Privada Sant Antoni Abat | Connecta’t al voluntariat, el vídeo de la Mesa d’Entitats Socials de Vilanova i la Geltrú

La Mesa d’Entitats Socials de Vilanova i la Geltrú ha editat un vídeo sobre la tasca del voluntariat a la capital del Garraf, en què 17 entitats vilanovines (entre elles la Fundació Sant Antoni Abat) mostren, a través de les paraules d’un voluntari, la seva feina. En el cas de la Fundació, ofereix el seu testimoni la referent de Voluntariat Social, Estrella Rubio. El vídeo es va presentar durant la celebració del Dia Internacional del Voluntariat, i es pot veure a la xarxa social Youtube: