Fundació Privada Sant Antoni Abat | Comparsers de diverses entitats visiten els jardins de l’Hospital Sant Antoni Abat

Diverses banderes de les Comparses van visitar aquest diumenge els jardins de l’Hospital de Sant Antoni Abat i van fer passada i ball davant de les persones ingressades al centre, en una activitat que organitzen els voluntaris de la Fundació Sant Antoni des de fa anys. Aquesta visita suposa un bri d’alegria per als malalts, que l’esperen des de fa dies. Enguany, entitats com l’AV de la Geltrú, Els Falcons, l’AV del Nucli Antic i l’AE Talaia van respondre a la invitació de la Fundació.

Els interns de l`Hospital, la majoria gent gran i amb mobilitat reduïda, van poder gaudir de l’espectacle de les Comparses i de la música de les xarangues durant el matí, aprofitant una jornada assolellada. Des de la Fundació es vol agrair la col·laboració de les entitats participants. Comparsers i comparseres van mostrar la seva humanitat i solidaritat, cosa que també és un element que defineix el Carnaval de Vilanova. Part del personal sanitari també va voler acompanyar els malalts als jardins del centre. La Fundació vol agrair també la tasca dels voluntaris, que tot l’any organitzen activitats i acompanyen i donen escalf a les persones ingressades. Com es recordarà, la Fundació Privada Sant Antoni Abat gestiona la tasca de voluntariat que es realitza a l’Hospital, en conveni amb el Consorci Sanitari de l’Alt Penedès i el Garraf.