Fundació Privada Sant Antoni Abat | Comença amb èxit el curs d’Iniciació al Voluntariat, impartit per voluntaris i professionals de la Fundació Sant Antoni Abat

Unes 25 persones van començar aquest dilluns 2 de març al centre cívic de la Geltrú el curs Iniciació al Voluntariat, que organitza l’Oficina d’Entitats-Punt de Voluntariat de l’Ajuntament vilanoví, amb la col·laboració de la Fundació Sant Antoni Abat.

En la primera sessió del curs, la referent de Voluntariat Social de la Fundació, Estrella Rubio, va introduir els participants en els conceptes de voluntariat, centrant-se en les definicions de persona voluntària, acció voluntària, compromís, generositat, treball en equip, i altres. També va contraposar l’acció del voluntariat amb la beneficència, i va exposar els principals camps on es pot fer voluntariat en entitats socials a Vilanova i la Geltrú. La dinàmica de grup va ser força interessant i es va establir una bona interrelació entre els participants, persones de diverses edats i interessos.

La inauguració del curs va comptar amb la presència d’Adrià Guevara, regidor municipal responsable, entre altres temes, de l’Oficina d’Entitats, que va donar la benvinguda als participants i va agrair la col·laboració de la Fundació Sant Antoni Abat. El curs es realitzarà cada dilluns, fins al pròxim 23 de març. A banda d’Estrella Rubio, la resta de professors seran Ferran Masip, psicòleg i coordinador de serveis de la Fundació, i Raimon Serret, referent de Voluntariat Penitenciari i patró de la Fundació Sant Antoni Abat.