Fundació Privada Sant Antoni Abat | La Fundació Sant Antoni Abat restringeix la seva activitat per l’alarma sanitària

La Fundació Privada Sant Antoni Abat informa que a causa de l’alarma sanitària pel covid-19 i seguint les recomanacions de les autoritats, restringeix al mínim les seves activitats. Així, queden suspeses els serveis de teràpia multisensorials (fibromiàlgia) i les accions de voluntariat (social, pastoral i penitenciari). Es mantenen amb restriccions l’atenció als usuaris de tutela i del Programa d’Ajut a Persones en Risc d’Exclusió Social, per tal que aquests col·lectius tinguin cobertes les seves necessitats bàsiques.

La Fundació ha establert el teletreball de la majoria dels seus professionals per tal de mantenir el confinament als domicilis decretat per les autoritats, i fa una crida a seguir totes les indicacions de les administracions local, autonòmica i estatal. Igualment, vol agrair la tasca de tots els professionals sanitaris en la lluita contra el coronavirus.

Si voleu posar-vos en contacte amb la Fundació, podeu fer-ho al telèfon 935 121 327 o a través del correu abat@fundacioabat.cat.