Fundació Privada Sant Antoni Abat | El projecte EnMulFi obté resultats molt prometedors en els seus primers mesos de funcionament

El projecte EnMulFi (Entorns Multisensorials i Fibromiàlgia) de la Fundació Sant Antoni Abat ha atès durant el període d’activitat realitzat de setembre 2019 a març 202 un total de 16 persones, amb un total de 113 sessions de teràpia individualitzada. Durant aquest període s’ha pogut demostrar la viabilitat, efectivitat i idoneïtat del disseny de projecte plantejat, així com el seu impacte en la major part de la població atesa. Les sessions s’han hagut d’aturar a causa del confinament decretat per restringir l’afectació de la Covid-19.

Aquest projecte ofereix teràpia multisensorial a persones afectades per fibromiàlgia, amb l’objectiu de millorar el seu estat físic i psicològic i minimitzar els símptomes de la malalatia. Durant el 2019 es va poder donar atenció directa a un total de 8 persones. Comptant cada persona amb 8 sessions individuals, es varen poder realitzar 64 sessions de teràpia individualitzada a l’aula. Alhora, això va suposar un total de 24 sessions d’entrevistes inicials, de seguiment i de recollida de dades.

Durant el període actiu de 2020, es varen poder atendre a 8 persones més, suposant un total de 49 sessions individuals realitzades dins de l’espai multisensorial, així com un total de 16 entrevistes.

Per tant, es va poder intervenir en un total de 16 persones, suposant un total de 113 sessions de teràpia individual, i un total de 40 sessions d’entrevistes.

Els resultats inicials han estat molt satisfactoris i prometedors., a l’espera de poder finalitzar el programa quan la situació sanitària ho permeti. Aquest projecte compta amb el suport del programa Impuls Social pel Territori de la Fundació Pinnae.

Cliqueu aquí per obtenir més informació.