Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1267 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1304 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1308 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1336 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3456 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3463 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3476 L’Obra Social de “la Caixa” destina 8.000€ al servei de Transport Social de la Fundació Sant Antoni Abat | Fundació Privada Sant Antoni Abat

Elvira Rubio, directora de Banca d’Institucions de CaixaBank, i M. Dolors Camacho, gerent de la Fundació Privada Sant Antoni Abat, han signat un conveni pel qual l’Obra Social de “la Caixa”, a través de les oficines de CaixaBank a Vilanova i la Geltrú, destinarà 8.000 euros al servei de Transport Social de la Fundació Abat durant el 2020. La signatura ha tingut lloc aquest dijous, 25 de juny, a la seu de l’entitat.

El servei de Transport Social (Trasoc) està adreçat a usuaris i usuàries de la Fundació Abat amb mobilitat reduïda i/o manca de recursos, especialment del projecte d’Ajut a Persones en Risc d’Exclusió Social (APRES), als quals se’ls facilita el trasllat a visites mèdiques, gestions administratives i altres afers personals. També s’utilitza en l’acompanyament que els voluntaris de la Fundació realitzen a persones ingressades a l’Hospital de Sant Antoni, quan han de sortir del centre per gestions diverses (òptica, ortopèdia, consultes externes, tràmits de documentació, visita al domicili, compres de roba, etc.), sempre i quan no requereixin transport sanitari especialitzat.

El servei es porta a terme amb mitjans propis, amb un vehicle adquirit per la Fundació, i un conductor. Com es recordarà, dins del projecte APRES (Ajut a Persones en Risc d’Exclusió Social), la Fundació Sant Antoni Abat disposa de diversos habitatges d’ús temporal per a persones en risc d’exclusió. Paral·lelament, la Fundació Sant Antoni Abat gestiona dos serveis de voluntariat, el social i el penitenciari. El primer està adreçat a persones ingressades a l’Hospital de Sant Antoni, mentre que el segon treballa amb interns i alliberats de centres penitenciaris

Fundació “la Caixa”

La Fundació “la Caixa”, que és l’accionista majoritària de CaixaBank, és una de les majors fundacions d’Europa. Presidida per Isidre Fainé, l’entitat gestiona de forma directa l’Obra Social de “la Caixa”, que la identifica des de fa més de 110 anys. Així, actua en àmbits tan prioritaris com són el social, l’educatiu, el cultural i el científic. L’any 2019 va participar en més de 50.000 iniciatives, que han arribat a més de 16 milions de beneficiaris.