Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1267 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1304 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1308 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1336 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3456 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3463 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/fundacioabat.cat/web/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 3476 El programa “Habitatges per a la inclusió social” de la Fundació “la Caixa” dóna suport a la Fundació Sant Antoni Abat | Fundació Privada Sant Antoni Abat

La Fundació “la Caixa” col·laborarà en el projecte Ajut per a Persones en Risc d’Exclusió Social (APRES) de la Fundació Sant Antoni Abat, a través del programa “Habitatges per a la inclusió social 2020”, que ofereix ajuts a entitats socials per a programes de prevenció, promoció i suport a la inclusió social mitjançant projectes d’atenció residencial temporal, que tenen com a finalitat procurar la inclusió de les persones a la comunitat, amb atenció preferent als col·lectius més vulnerables a causa de la crisi provocada per la pandèmia de Covid-19.

En concret, la Fundació “la Caixa” aportarà 19.410 € a la Fundació Sant Antoni Abat, que es destinaran íntegrament al projecte APRES. El conveni de col·laboració estarà vigent fins al 20 de novembre de 2021.

El programa APRES (Ajut a Persones en Risc d’Exclusió Social) de la Fundació Sant Antoni Abat està adreçat a diversos col·lectius. D’una banda, a persones en procés de canvi de llibertat o que acaben d’assolir-la i que, a causa de la manca d’arrelament social, requereixen suport professional i emocional i, de l’altra, a persones en situació d’emergència social. El treball en aquest programa inclou suport professional per aconseguir tant la millora de l’estat general de l’usuari com la resolució de la seva problemàtica. L’estada en els habitatges és temporal, d’entre un i tres mesos. La Fundació Privada Sant Antoni Abat de Vilanova i la Geltrú va acollir el 2019 gairebé un centenar de persones en risc d’exclusió social en els habitatges que gestiona, xifra que suposa 2.744 dies d’estada.

El programa ofereix no tan sols allotjament temporal, sinó també un pla de treball individualitzat per a cada un dels usuaris. Els seus objectius són la recuperació de l’autonomia i els hàbits saludables per a la millora de la qualitat de vida de la persona usuària, i la seva inserció  social i laboral.