Concert solidari de la Banda Mestre Montserrat a favor de la Fundació Sant Antoni Abat | Fundació Privada Sant Antoni Abat

Feia temps que  des de la Fundació Sant Antoni Abat i la Banda de l’Escola i Conservatori Municipal Mestre Montserrat de Vilanova i la Geltrú comentàvem la possibilitat d’organitzar un concert solidari a benefici dels projectes socials de la Fundació. L’atapeïda agenda de la Banda i la pandèmia anaven endarrerint aquesta possibilitat, però finalment ho hem aconseguit: la Banda Mestre Montserrat, la Banda de Vilanova, oferirà un concert solidari el pròxim divendres, 8 d’abril, a  les 20 h, a  l’Església de Sant Joan, a favor de la Fundació. Tothom hi és convidat.

L’actuació tindrà com a eix central les Marxes de Processó, aquest subgènere musical típic de l’Estat espanyol, també de Catalunya. Un repertori que té els seus orígens en les processons de Setmana Santa, però que també inclou  peces de processons populars, com la de les Decennals de Valls i altres. Abans de començar la Setmana Santa, doncs, us proposem endinsar-vos  en aquestes músiques entre solemnes i espirituals, que ens evoquen uns moments de reflexió davant de la situació de crisi i conflicte que vivim.

Quan ja teníem decidida la celebració del concert, ens sorprèn amb tota la seva cruesa la invasió d’Ucraïna i la guerra al cor d’Europa. Per això des de la Fundació vam decidir que una part de les aportacions que recollim en aquest concert, a través de la taquilla inversa solidària, es destinaran als ajuts a les persones desplaçades pel conflicte bèl·lic.

La Fundació Sant Antoni Abat té com un dels seus eixos principals d’actuació l’acollida, acompanyament i intervenció amb persones en risc d’exclusió social, que acaben de recuperar la llibertat, que es troben en situació d’emergència social i d’habitatge, i joves estrangers extutelats. Tota aquesta tasca es porta a terme en pisos propietat de la Fundació, atesos pels professionals i voluntaris de l’entitat, i en col·laboració amb les administracions públiques i altres associacions.

Us convidem, doncs, a donar suport a aquesta feina social, a vegades massa desconeguda, a través de les aportacions un cop acabat el concert. Si no pots assistir al concert, pots fer el teu donatiu a través de la Fila Zero al número de compte ES47-2100-0024-9102-0085-2942

Acte: Concert Solidari de la Banda Mestre Montserrat a favor de la Fundació Sant Antoni Abat

Data i hora: Divendres, 8 d’abril, 20 h.

Lloc: Església de Sant Joan de Vilanova i la Geltrú.

Entrada lliure. Taquilla inversa solidària (aportacions al final del concert).

Obertura de portes: 19.45 h.

Organitza: Fundació Sant Antoni Abat

Col·laboren: Banda Mestre Montserrat, Escola i Conservatori Municipal Mestre Montserrat, Parròquia de Sant Joan Baptista i Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.