Èxit del Concert Solidari de la Banda Mestre Montserrat a l’església de Sant Joan | Fundació Privada Sant Antoni Abat

L’església de Sant Joan va ser l’escenari del Concert Solidari de la Banda Mestre Montserrat, organitzat per la Fundació Sant Antoni Abat, el passat divendres 8 d’abril, i dedicat al repertori de marxes de processó. Unes 200 persones es van donar cita a aquesta actuació especial de la Banda Vilanovina, a benefici dels projectes socials de la Fundació Abat i de l’ajut humanitari a les persones desplaçades a causa de la invasió d’Ucraïna.

El concert va ser un èxit, tant des del punt de vista musical com de resposta del públic. La Banda va defensar amb brillantor un repertori de marxes processionals que interpretaven per primer cop en un concert. També era la primera vegada que tenia lloc un concert d’aquestes característiques a Vilanova i la Geltrú. I va valer la pena, perquè les peces interpretades per la Banda vilanovina van emocionar el nombrós públic. Es va demostrar que aquesta mena de repertori pot tenir també el seu espai en la programació d’aquesta formació musical.

La Fundació Abat agraeix la col·laboració de la Banda Mestre Montserrat, de la Parròquia de Sant Joan i de l’Ajuntament vilanoví, que han fet possible la celebració del concert. Igualment, agraeix també l’assistència de la presidenta de l’Agència de Desenvolupament Local NODE Garraf i alcaldessa de Canyelles, Rosa Huguet, i de tots els socis, voluntaris i col·laboradors de la Fundació, com també dels nombrosos seguidors de la Banda Mestre Montserrat i del públic en general.

Els assistents van realitzar les seves aportacions a través de la taquilla inversa solidària, al final del concert. Un 50% de la recaptació es dedicarà als habitatges d’acollida de la Fundació per a persones en risc d’exclusió social, mentre que l’altre 50% es destinarà a l’ajut humanitari a les persones desplaçades per la invasió d’Ucraïna.