La Fundació ‘la Caixa’ dona suport al projecte Can Corriol de la Fundació Abat, que acull joves estrangers en risc d’exclusió | Fundació Privada Sant Antoni Abat
19035

La Fundació “la Caixa” dona suport al projecte Can Corriol de la Fundació Abat, que acull joves estrangers en risc d’exclusió. L’entitat fa una aportació de 6.400 euros a aquest projecte social, que consisteix en un recurs residencial per a persones d’entre 18 i 21 anys, extutelades per l’Administració, que queden sense paraigua social en complir la majoria d’edat. És el que es coneix com ex-MENAS. Aquests joves, en la seva majoria d’origen magribí, reben ajut en forma d’habitatge temporal compartit i d’un pla de treball individualitzat, elaborat pels tècnics de la Fundació, i focalitzat en el foment de l’autonomia i l’emancipació dels joves. En la majoria d’ocasions, aquests joves aconsegueixen independitzar-se i deixar de rebre l’acollida social abans que finalitzi el termini en què poden romandre a l’habitatge, que és d’un any i mig.

La directora de Banca d’Institucions de Barcelona de CaixaBank, Elvira Rubio, i la gerenta de la Fundació Sant Antoni Abat, Dolors Camacho, van formalitzar recentment el lliurament dels recursos euros destinats a aquest projecte, en un acte que va tenir lloc a la seu de la Fundació, al carrer Sant Josep de Vilanova. La gerenta de la Fundació ha agraït el suport continuat de la Fundació ‘la Caixa’ als projectes socials de l’entitat.