Fundació Privada Sant Antoni Abat | Àmbits d’Actuació
page-template-default,page,page-id-16090,page-parent,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Àmbits d’actuació

PROTECCIÓ SOCIAL

Servei de tutela per a persones incapacitades, amb l'objectiu de protegir els seus béns personals i patrimonials.

Acollida a persones en risc d'exclusió

Habitatge temporal per a persones que acaben de recuperar la llibertat, persones sense sostre o amb sospita d'haver estat maltractades.

Recerca i ensenyament

Espai Multisensorial per a l'estimulació dels sentits a persones amb Alzheimer i Parkinson. Premis Lalo als millors Treballs de Recerca de Batxillerat.

Patrimoni immobiliari i cultural

Avantprojecte de Centre Cultural als Josepets. Pisos col·laboratius per a persones de mitjana edat o grans que mantenen les seves capacitats.

Voluntaris

Gestió del voluntariat de l'Hospital Sant Antoni Abat. Participació en el programa de voluntariat de 4t d'ESO. Col·laboració amb l'Associació Cristiana de Voluntaris de Presons.

Atenció a la diversitat

Col·laboració amb diversos projectes que tenen com a finalitat la inserció o la millora de la qualitat de vida de les persones amb diversitat funcional.