Fundació Privada Sant Antoni Abat | Atenció a la diversitat

Atenció a la diversitat

La Fundació aporta també el seu granet de sorra a l’atenció a la diversitat col·laborant amb altres organismes. En aquest sentit, l’entitat participa en el projecte Timol de l’Institut Municipal d’Educació i Treball (IMET), que persegueix la incorporació de persones amb discapacitat severa en el mon laboral, a través de la formació i la possibilitat de contractació laboral.

D’altra banda, la Fundació promou l’assistència odontològica a pacients amb discapacitat psíquica profunda, amb l’objectiu de promoure la salut bucodental i fer prevenció.