Fundació Privada Sant Antoni Abat | Avís legal
page-template-default,page,page-id-15369,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Avís Legal

Informació General.

El lloc web http://www.fundacioabat.cat/ està registrat per la FUNDACIÓ PRIVADA SANT ANTONI ABAT, amb seu al carrer Sant Josep 24 – Vilanova i la Geltrú. La gestió i els continguts d’aquesta web són responsabilitat de FUNDACIÓ PRIVADA SANT ANTONI ABAT, d’ara endavant “FpSAA”.

La FpSAA està inscrita a la Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia, Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques amb el número 80 de Fundacions Privades; a l’Agencia Tributària amb número d’Identificació Fiscal G-08530826; a l’OAMI (Oficina d’Harmonització del Mercat Interior) “Marques, Dibuixos, Models”, amb el número 010377554, Tipus ES-42/44/45.

Si desitja posar-se en contacte amb nosaltres, pot fer-ho mitjançant correu postal; també pot trucar per telèfon (+34 610 196 182), enviar un fax (+34 93 853 15 19) o un missatge de correu electrònic (abat@fundacioabat.cat).

Objecte

La FpSAA ha creat la present pàgina web (http://www.fundacioabat.cat/) per donar a conèixer i permetre l’accés general de tots els USUARIS d’Internet a la informació, activitats, productes i serveis oferts, propis o de tercers.

La FpSAA, amb aquest Avís Legal, estableix les Condicions Generals que regulen l’accés i ús general de la citada pàgina web per part de tots els USUARIS, de manera que l’accés i el seu us implica l’acceptació d’aquestes Condicions Generals.

Accés al web.

L’USUARI pot accedir de manera gratuïta i lliure a la pàgina web i els seus continguts, sense perjudici que aquesta circumstància pugui variar. En aquest cas, la FpSAA es compromet a publicar les noves condicions d’accés i ús de la web en el temps més reduït possible.

La FPSAA no és responsable dels errors que es puguin produir a l’hora d’accedir a la pàgina web o als seus continguts, reservant-se el dret de suspendre temporalment i sense necessitat d’avís previ, l’accessibilitat als continguts, ja sigui per motius de seguretat, de manteniment, de control, o per qualsevol altre motiu.

Propietat Intel·lectual

Els continguts d’aquest lloc, incloent-hi, entre d’altres i sense caràcter limitatiu, bases de dades, imatges, logotips, gràfics, animacions, textos, àudio, vídeo, aplicacions informàtiques, qualsevol que sigui el seu format i forma de representació, són propietat de la FpSAA, o bé han estat adquirits els corresponents drets dels seus propietaris i estan protegits per les lleis i tractats internacionals en matèria de propietat intel·lectual.

Les marques, cartells, signes distintius o logotips de la FpSAA que apareixen a la pàgina web son titularitat de la FpSAA.

Queda expressament prohibida la cessió dels drets de propietat intel·lectual de la present pàgina web i els seus continguts, estant prohibida la reproducció, transformació, distribució, comunicació pública, posada a disposició, extracció, reutilització, reenviament o la utilització de qualsevol naturalesa, per qualsevol medi o procediment, de qualsevol d’ells, excepte en els casos que estigui legalment permès o autoritzat pel titular.

L’USUARI haurà de respectar en tot moment tots els drets de propietat intel·lectual e industrial sobre la pàgina web, de titularitat de la FpSAA, o de tercers.

L’USUARI, no obstant això, podrà visualitzar, obtenir i conservar una còpia privada temporal dels continguts pel seu exclusiu ús personal i privat.

Enllaços de tercers a la pàgina web de la FpSAA

L’USUARI d’Internet que desitgi introduir un enllaç (o link) des de la seva pàgina web haurà d’ obtenir prèvia autorització per escrit de la FpSAA.

Enllaços a pàgines web

La FpSAA no està al corrent de les actualitzacions dels continguts i serveis dels enllaços (o links) de tercers i per tant no es fa responsable pels danys produïts per la il·licitud, veracitat, qualitat, desactualització, indisponibilitat dels continguts o serveis dels enllaços ni per qualsevol altre dany que no sigui directament imputable a la FpSAA.

Modificacions i Actualitzacions

La FpSAA es reserva la facultat d’efectuar, en qualsevol moment i sense necessitat de previ avís, modificacions i actualitzacions de la informació continguda a la web, de la configuració, disponibilitat i presentació d’aquesta.

Darrera versió: 20 de Octubre de 2018.