Fundació Privada Sant Antoni Abat | Fes-te donant

Fes-te donant

Si vols fer una aportació directa a la Fundació, sense compromís anual, aquest és el teu espai.

Un cop hagis fet la teva donació, ens posarem en contacte amb tu per poder enviar-te, a principis d’any, el certificat que acredita la teva aportació, i que pots desgravar a l’Impost de la Renda si ets una persona física o a l’Impost de Societats si ets una empresa o entitat.

Recorda que a l’IRPF els primers 150€ tenen una deducció del 75% i la resta, a partir de 150€, del 30% (que es converteix en un 35% a partir del tercer any). I a l’IS, la deducció de la quota és del 35% (40%a partir del tercer any).

Utilitzem Paypal per a fer-te fàcil la donació.

Prem el botó “donar” i fes el pagament amb qualsevol targeta o amb el teu compte de Paypal.

“Gràcies per la teva col·laboració”