Fundació Privada Sant Antoni Abat | Fes-te soci

Fes-te soci

Per mantenir tots els nostres projectes i/o serveis, ens fa falta el teu ajut continuat. Per això et proposem que et facis soci de la Fundació.

Tu esculls la teva aportació, a partir de 10€ a l’any. Amb la tranquil·litat de saber que els teus diners es fan servir correctament en serveis a la nostra comunitat local. Necessitem les teves dades per poder enviar-te, a principis d’any, el certificat que acredita la teva aportació, i que pots desgravar a l’Impost de la Renda si ets una persona física o a l’Impost de Societats si ets una empresa o entitat.

Recorda que a l’IRPF els primers 150€ tenen una deducció del 75% i la resta, a partir de 150€, del 30% (que es converteix en un 35% a partir del tercer any). I a l’IS, la deducció de la quota és del 35% (40%a partir del tercer any).

“Gràcies per la teva col·laboració”

Omple el formulari i en breu ens posarem en contacte amb tu:

• O transferència a la Fundació:
    IBAN ES47 2100 0024 9102 0085 2942