Fundació Privada Sant Antoni Abat | Fes-te voluntari

Fes-te voluntari

Dedicar part del teu temps als altres és també una forma de donació molt important per a nosaltres.

La Fundació gestiona el voluntariat de l’Hospital de Sant Antoni Abat, on es dona suport emocional i personal a les persones ingressades, escoltant, passejant i realitzant activitats amb ells i elles.

També donem suport al programa d’Ajut a Persones en Risc d’Exclusió Social.

Encara que siguin poques hores, et necessitem. Contacta amb el Grup de Voluntariat als telèfons 938 931 616 o 610 196 182, o bé a través dels correus electrònics abat@fundacioabat.cat o voluntariathsaa@csg.cat.

O deixa les teves dades en el següent formulari i nosaltres ens posem en contacte amb tu.

“Gràcies per la teva col·laboració”