ACROSS

Auto-Configurable Robots for Social Services

Auto-Configurable Robots for Social Services:

L’objectiu de ACROSS, és incorporar robots de serveis en escenaris socials que s’anticipin a les necessitats dels usuaris millorant la comunicació i empatia entre persones i robots. El principal repte que assumeix el projecte ACROSS és el de modificar la concepció actual de la robòtica social, estancada en proveer serveis preestablerts i difícilment reconfigurables, donant la passa per a crear sistemes intel•ligents, capaços de autoconfigurar-se i modificar el seu comportament de forma autònoma. El projecte ACROSS vol validar els resultats tecnològics obtinguts en tres dominis d’aplicació de referència: ‘assistència Social-Problemes Psico-afectius’, Assistència Social-Vida Independent’ i ‘Màrketing’.

Pàgina web del projecte: http://www.acrosspse.com/across/servlet/Portada
Contacte: megonzalez@csg.cat
Documentació: Descarrega la fitxa ACROSS en format PDF

Promotors:

Ministerio de Industria, Energía y Turismo (MIET). Programa Plan Avanza 2 (TSI-020301-2009-27)Proyecto cofinanciado con cargo al fondo FEDER

Partners:

Treelogic Telemática y Lógica Racional para la empresa europea, SLUniversidad de ExtremaduraM.Bot Solutions (M-BOT Solutions)
Verbio Technologies (Verbio)Omicron Electrónic, SL (Omicron)Bizintek Innova SL (Bizintec)
Fundación Fatronik (FATRONIK)Fundación Pública andaluza para la gestión de la Investigación en la salud de SevillaFundación para el progreso del soft Computing (ECSC)
Alimerka S.A (Alimerka)Universidad de la Iglesia de Deusto (UD)Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)