Donatiu d’Obra Social La Caixa

Obra Social La Caixa Destina 10.000,00 € a la Fundació Privada Sant Antoni Abat

Vilanova i la Geltrú, 1 d’agost de 2017

Jorge Sancho, Director de Banca d’Institucions de CaixaBank, Javier Garcia, Director del Centre d’Institucions de Barcelona de CaixaBank i M. Dolors Camacho, com a Gerent de la Fundació Privada Sant Antoni Abat, van signar ahir una nova participació de l’Obra Social “La Caixa” pel Projecte SENTI2 (Estimulació Multisensorial).

La població diana per a la que s’ha dissenyat i a la que dirigim la teràpia de la Sala Multisensorial és, per gent gran amb demència, amb o sense presència de símptomes psicològics i conductuals associats, així com a persones amb malaltia d’Alzheimer.

Els objectius del projecte són, a més dels beneficis directes de la teràpia, : Valorar l’impacte d’estimulació sensorial de l’individu (paràmetres fisiològics, variables cognitives, conductuals i afectives) i el seu entorn (família, cuidadors, …).

IMG_0714

Jorge Sancho / Dolors Camacho / Javier Garcia / Acte de signatura a la seu de la Fundació.