Donatiu d’Obra Social “La Caixa” Banca d’Institucions

Obra Social “La Caixa”

Banca d’Institucions

Destina 8.500,00€ a la Fundació Privada Sant Antoni Abat

El passat 17 de juliol a Vilanova i la Geltrú, Jorge Sancho, Director de Banca d’Institucions de CaixaBank i M. Dolors Camacho, com a Gerent de la Fundació Privada Sant Antoni Abat, han signat una nova participación de l’Obra Social “La Caixa” pel Projecte PAS (Programa d’Ajuda Social).

La población destinatària d’aquest programa són les persones dels col.lectius més desfavorits i/o amb risc d’exclusió, mitjançant la dotació d’un pis d’acollida temporal per atendre les urgències socials.

Els objectius del projecte són: Pis d’acollida temporal, tasques de millora en la qualitat de vida (paràmetres fisiològics, variables cognitives, conductuals i afectives, així com el seu entorn) i buscar el recurs més adequat a curt termini per a la persona, amb professionals i voluntariat.