Donatiu d’Obra Social “La Caixa” Fundació Bancària “La Caixa”

Obra Social “La Caixa”

Fundació Bancària “La Caixa”

Programa d’Ajuts a projectes d’Iniciatives Socials

Destina 16.800,00€ a la Fundació Privada Sant Antoni Abat

El passat 17 de juliol a Vilanova i la Geltrú, Jorge Sancho, Director de Banca d’Institucions de CaixaBank i M.Dolors Camacho, com a Gerent de la Fundació Privada Sant Antoni Abat, han signat un conveni de col.laboració en base a la convocatoria pública de “Habitatges per a la Inclusió Social 2018”, en la que ha resolt col.laborar en el projecte PASEI “Programa d’ Ajuda Social a interns i ex-interns de centres penitenciaris” presentat per la Fundació.

La població destinataria d’aquest projecte són les persones que surten en llibertat, sense recursos i/o xarxa social, oferint un habitatge d’acollida temporal per a la seva seguretat, confort i adaptació, oferint un acompanyament i suport per fomentar l’autonomia, la millora de qualitat de vida i hàbits saludables.

Els objectius del projecte són: Acollida, acompanyament i suport (amb professionals i voluntariat), coordinació amb altres entitats del territori per a la seva reinserció amb la finalitat d’evitar situacions de reincidència.