Salutació de la Presidenta de la Fundació Privada Sant Antoni Abat

Benvinguts i benvingudes a la web de la Fundació Privada Sant Antoni Abat.

Com a presidenta de la Fundació, us convido a visitar la pàgina i conèixer el seu nou funcionament.

La Fundació és una institució vilanovina creada el 1913, tot i que l’hospital que gestiona té una història que es remunta al s. XIV. Sant Antoni Abat ha estat hospital de beneficència i un dels centres sanitaris de referència al Garraf. El centre que avui coneixem manté la vocació de servei a la ciutadania, però amb una diàfana mirada al futur. Els objectius de la Fundació passen per una aposta creixent en la investigació, la modernització tecnològica i el treball en xarxa.

La Fundació està ubicada a l’edifici històric, catalogat, que alberga l’hospital des de 1853. Per una banda, té cedida una superfície d’uns 11.000 m2 al Consorci Sanitari del Garraf (del qual és membre cofundador), dedicada a part de l’activitat assistencial hospitalària de salut de la comarca.

Pel que fa a la seva activitat en investigació, gestiona i desenvolupa la recerca i la innovació en salut del mateix Consorci Sanitari del Garraf, del Consorci de Servei a les Persones (del qual també és cofundadora) i del Consorci Sanitari de l’Alt Penedès.

Per a mi és un honor presidir la Fundació Privada Sant Antoni Abat. Em permet mantenir un contacte directe amb l’equip de bons professionals que treballen dia a dia, amb dedicació i compromís, per garantir a les persones la millor atenció.

Comptem amb una institució viva, que avança amb la visió posada en nous projectes, com el de generar l’entramat adient per promocionar la ciutat i la comarca com a focus de salut, recerca i innovació, tot treballant per la millora de l’atenció als ciutadans i les ciutadanes.

Neus Lloveras i Massana
Alcaldessa de Vilanova i la Geltrú