La Fundació Privada Sant Antoni Abat i l’IMET signen un conveni de col.laboració per a la realització de pràctiques laborals i tasques de voluntariat

La Fundació Privada Sant Antoni Abat i l’IMET signen un conveni de col·laboració per a la realització de pràctiques laborals i tasques de voluntariat

22/02/2016 La signatura ha anat a càrrec del regidor d’Educació i Ocupació Joan Martorell i el gerent de la fundació Antoni YusteSignatura Conveni
Antoni Yuste i Joan Martorell signant el conveni de col·laboració

La Fundació Privada Sant Antoni Abat i l’Institut Municipal d’Educació i Treball (IMET) han formalitzat aquest migdia un conveni de col·laboració, mitjançant el qual la Fundació acollirà alumnat i usuaris de l’IMET en pràctiques laborals o en tasques de voluntariat en els serveis que desenvolupa Sant Antoni Abat.
El conveni ha estat signat pel gerent de la Fundació Privada Sant Antoni Abat, Antoni Yuste, i pel regidor d’Educació i Ocupació de l’Ajuntament de VNG, Joan Martorell.
En paraules d’Antoni Yuste, “aquest conveni té molta importància pel que suposa la personalització de la formació. Lliguem un perfil d’un alumne amb una empresa”.
Per la seva banda, el regidor Joan Martorell ha manifestat que “aquest és un pas més en la col·laboració que hi ha entre alumnes i usuaris de l’IMET i la Fundació. Aquest projecte ha de servir de punta de llança perquè altres fundacions i empreses puguin col·laborar en els projectes de l’IMET”. El regidor d’Ocupació ha volgut agrair a la Fundació Privada Sant Antoni Abat la seva disponibilitat i ajuda que ofereix al centre.
Aquestes experiències en el marc laboral són enteses com a espai de pràctica i d’aprenentatge, que ajuden a complementar la formació personal i professional de l’alumnat. Utilitzar el marc de Sant Antoni Abat permet el treball inclusiu en l’empresa ordinària, atenent a les competències, necessitats i interessos de cada persona.