L’Obra Social “la Caixa” destina 4.500€ a la Fundació Privada Sant Antoni Abat de Vilanova i la Geltrú

Aquesta ajuda es destinarà a millorar la salut oral de persones amb discapacitat

Vilanova i la Geltrú, Ángel Tresserras, Director de Banca d´Institucions de CaixaBank i, Dolors Camacho, Adjunta a Gerència de la Fundació privada Sant Antoni Abat han presentat la nova participació de l’Obra Social “la Caixa” en aquest projecte.

La Fundació Privada Sant Antoni Abat juntament amb la Unitat d’Odontologia i Implantologia, S.L. ha desenvolupat el projecte Pla pilot d´assistència dental  a persones amb discapacitat que té com a objectiu millorar la salut oral de les persones amb discapacitat, i per tant la seva qualitat de vida, mitjançant l’adquisició d’hàbits higiènics i alimentaris saludables i la realització dels tractaments odontològics i protèsics adequats en cada cas.

Algunes de les activitats educatives que inclouen continguts de salut bucodental  i de les quals participen els seus beneficiaris són: la higiene dental, tècniques de raspallat, hàbits dietètics, activitats davant la presència de càries o altres patologies dentals.

Acte de la signatura

Signatura

L’Obra Social “la Caixa” col·labora en aquest projecte amb 4.500 euros. Octubre 2014.

vertical fondo blanco