L’Obra Social “La Caixa” destina 6.000€ a la Fundació Privada Sant Antoni Abat de Vilanova i la Geltrú

vertical fondo blanco

L’Obra Social “la Caixa” destina 6.000€ a la Fundació Privada Sant Antoni Abat de Vilanova i la Geltrú

• Aquesta ajuda es destinarà a millorar, prevenir la salut oral dels infants de Vilanova i la Geltrú.

Vilanova i la Geltrú, Àngel Treserras, Director de Banca d’ Institucions de CaixaBank i, Dolors Camacho, Adjunta a Gerència de la Fundació Privada Sant Antoni Abat, informen de la nova participació de l’Obra Social “la Caixa” en aquest projecte.

La Fundació Privada Sant Antoni Abat juntament amb la Unitat d’Odontologia i Implantologia, S.L. estan desenvolupant el projecte “Odontologia per a Infants a Vilanova i la Geltrú” que té com a objectiu prevenir, millorar la salut oral dels infants amb risc d’exclusió social i amb mancances econòmiques.

Objectiu, millorar la seva qualitat de vida, mitjançant l’adquisició d’hàbits higiènics i alimentaris saludables i la realització dels tractaments odontològics i protèsics adequats.

Algunes de les activitats educatives que inclouen continguts de salut bucodental i de les quals participen els seus beneficiaris són: la higiene dental, tècniques de raspallat, hàbits dietètics, activitats davant la presència de càries o altres patologies dentals.

L’Obra Social “la Caixa” col.labora en aquest projecte amb 6.000 euros

Octubre 2015