Premi TIMOL 2017

L’IMET la celebrat un acte de reconeixement a les empreses inclusives del Garraf el dia 23 de maig de 2017.

“TIMOL, 10 anys amb la inserció de persones amb discapacitat intel·lectual a l’empresa ordinària”

La Fundació Privada Sant Antoni Abat ha estat reconeguda com a empresa inclusiva de la Comarca del Garraf en el 10è aniversari del projecte Timol.

Per la Fundació ha estat un plaer col·laborar amb l’IMET des de la seva implantació al territori, fruit del qual a la 1a promoció, any 2007, també va estar reconeguda per la seva primera contractació laboral a una persona amb discapacitat intel·lectual i, que continua treballant a l’Hospital de Sant Antoni, avui gestionat pel Consorci Sanitari del Garraf.

La Fundació, de banda de la formació i contractació laboral, ha fet un pas més juntament amb l’IMET i, mitjançant conveni han establert, que persones que no han trobat feina puguin fer tasques de voluntariat social sota la tutela del Voluntariat de l’Hospital de Sant Antoni Abat.

Des de la Direcció de la Fundació volem agrair a les empreses que han col·laborat directament amb nosaltres en l’exercici de la nostra responsabilitat social i que han estat :

– Consorci Sanitari del Garraf

– Consorci de Serveis a les Persones de Vilanova i la Geltrú

– ISS Facility Services, S.A.

Altres empreses reconegudes :

– 1918, Cuina de Mar

– Decathlon, Sant Pere de Ribes