Fundació Privada Sant Antoni Abat | Política de Privacitat
page-template-default,page,page-id-16184,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Política de Privacitat

Informació addicional i detallada sobre l’ús de les seves dades de caràcter personal.

Qui és el Responsable del tractament de les seves dades?

• Identitat: Fundació Privada Sant Antoni Abat
  • CIF: G-08530826
  • Adreça postal: Carrer Sant Josep, 24; 08800 Vilanova i la Geltrú.
  • Telèfon: 610.196.182
  • Correu electrònic: privacitat@fundacioabat.cat
  • Responsable de Seguretat: Gerent de la Fundació.

Amb quina finalitat tractem les seves dades personals?

Les tractem per atendre les sol·licituds de les persones que contacten amb nosaltres i per mantenir el vincle amb la nostra entitat.

Quines dades personals es tracten i durant quant temps?

Aquelles dades imprescindibles per poder atendre la seva sol·licitud i per al manteniment de la relació contractual i prestació de servei.

Aquestes dades seran exclusivament aquelles que ens hagi proporcionat i seran conservades mentre es mantingui la relació o bé durant un termini de quatre anys a partir de l’últim contacte. En qualsevol cas, la nostra entitat seguirà conservant les dades bàsiques (nom i cognoms, adreça, E-mail i telèfon) per a l’enviament de comunicacions, a excepció que sol·liciti la seva supressió o s’oposi al seu tractament.

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

La base legal per al tractament de les seves dades és el lliure consentiment del interessat, qui voluntàriament les facilita, i l’execució del contracte de prestació de serveis.

A quins destinataris es comunicaran les seves dades?

No es comunicaran les seves dades a tercers, excepte obligació legal.

Quins són els seus drets?

Té dret a accedir, rectificar i suprimir les dades, així com també a oposar-se o limitar el seu tractament. Pot exercir els esmentats drets dirigint-se a al Responsable, adjuntant fotocòpia del seu document identificatiu o DNI.

També té dret a reclamar davant l’Agència Española de Protección de Datos (AEPD).

Premi aquí si desitja més informació sobre els seus drets.