La Fundació signa un conveni de col·laboració amb la revista ‘Tothosap! Garraf’ | Fundació Privada Sant Antoni Abat

La Fundació signa un conveni de col·laboració amb la revista ‘Tothosap! Garraf’

La Fundació Sant Antoni Abat i la revista ‘Tothosap! Garraf’ han signat un conveni de col·laboració que farà possible que l’entitat aporti continguts a la publicació a través del seu servei de comunicació, mentre que la revista difondrà entre els seus lectors i lectores les campanyes de captació de persones sòcies i voluntàries de la Fundació. El director de ‘Tothosap!’, Antoni Ayensa, i la gerent de l’entitat, Dolors Camacho, han signat el conveni a la seu de la Fundació del carrer de Sant Josep de Vilanova.

La revista ‘Tothosap! Garraf’ és un magazín nascut el març de 2020, ja fa més d’un any, que es distribueix gratuïtament a més de 300 comerços, equipaments públics i establiments de restauració de la comarca del Garraf. A més, també es pot llegir gratuïtament a través de la xarxa (https://es.calameo.com/tothosap). Amb aquest acord, la Fundació té un doble objectiu: la difusió de les seves campanyes solidàries i l’obtenció de recursos per a la realització de les seves finalitats fundacionals. ‘Tothosap! Garraf’ també farà una aportació econòmica anual com a donatiu a la Fundació.