La Unitat d’Odontologia i Implantologia renova el seu compromís amb la Fundació | Fundació Privada Sant Antoni Abat

La Unitat d’Odontologia i Implantologia renova el seu compromís amb la Fundació

La Unitat d’Odontologia i Implantologia i la Fundació Sant Antoni Abat han signat un nou conveni de col·laboració. Els responsables d’aquest servei, ubicat a l’Hospital de Sant Antoni Abat, col·laboren amb la Fundació per tirar endavant projectes socials adreçats a col·lectius de persones desfavorides des del 2004. Ramon Pérez, director d’Unitat d’Odontologia, i Dolors Camacho, gerenta de la Fundació Abat, van signar el document que plasma aquesta nova col·laboració.

L’acció solidària d’Unitat d’Odontologia i Implantologia no se centra únicament en aquest conveni, sinó que l’empresa col·labora també amb la Fundació Sant Antoni i altres entitats de la comarca per fer arribar la salut i la prevenció bucodentals a poblacions on és difícil intervenir, com són les persones amb diversitat funcional. Qualsevol intervenció simple, com una extracció o una neteja, es complica de manera extraordinària en persones d’aquests col·lectius, que poden arribar a necessitar sedació total per rebre aquests tractaments. La predisposició d’Unitat d’Odontologia permet que aquestes persones puguin ser ateses pel que fa a la salut bucodental.

La Fundació Sant Antoni Abat agraeix la constància de la Unitat d’Odontologia en les seves donacions per millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones desfavorides, i també l’impuls a la recerca i a l’educació.