La Fundació participa a la Fira de Novembre per quart any consecutiu | Fundació Privada Sant Antoni Abat

La Fundació participa a la Fira de Novembre per quart any consecutiu

La Fundació Privada Sant Antoni Abat participa a la Fira de Novembre de Vilanova  i la Geltrú per quart any consecutiu, amb l’objectiu de divulgar els seus programes socials i demanar la col·laboració de la ciutadania a través de donacions i voluntariat.

Enguany, com l’any passat, la situació sanitària ha fet que la Fira vilanovina encara no pugui celebrar-se de manera presencial en la seva totalitat, i la presència de moltes empreses i entitats es porta a terme virtualment, a través de la xarxa.

La Fundació disposa d’un estand virtual a la Fira, en què hi trobareu informació general sobre l’entitat, sobre els diferents programes que tenim en marxa, i també testimonis de participants en format vídeo. També podeu fer donacions i apuntar-vos com a voluntaris.

Per poder accedir a aquest espai, si us plau, clica aquí.