La Fundacio renova la cessió a Càritas de l’ús de dos habitatges per a famílies vulnerables a Vilanova i la Geltrú | Fundació Privada Sant Antoni Abat

La Fundació Sant Antoni i Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat han renovat els convenis pels quals la Fundació cedeix a Càritas l’ús de dos habitatges per a famílies vulnerables al centre de Vilanova i la Geltrú. La signatura ha tingut lloc a la seu de la Fundació, al carrer de Sant Josep de Vilanova, per part de Ramon Carbonell, director de Càritas Sant Feliu, i Dolors Camacho, gerenta de la Fundació Sant Antoni Abat.

La renovació dels convenis suposa que Càritas continuarà gestionant aquests dos habitatges propietat de la Fundació, d’acord amb els seus programes de suport a famílies. Les dues entitats mantenen aquesta col·laboració des de fa anys. Un dels eixos d’actuació de la Fundació Abat és el treball col·laboratiu amb altres entitats socials, com és el cas de Càritas Diocesana.