Sor Lucía Caram participa en un acte sobre donacions solidàries organitzat per la FEGP i la Fundació Sant Antoni Abat | Fundació Privada Sant Antoni Abat

Sor Lucía Caram, la religiosa promotora de diverses causes solidàries i directora de la Fundació del Convent de Santa Clara (Manresa), participarà el pròxim dijous 9 de juny en un acte organitzat per la Federació Empresarial del Gran Penedès (FEGP) i la Fundació Sant Antoni Abat, sobre les motivacions i els incentius fiscals per col·laborar amb fundacions. La jornada tindrà lloc a les 13 h al Museu del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú.

Sor Lucía parlarà sobre “La col·laboració: factor emocional generant canvi a les empreses”, mentre que Susana Roman, CEO de l’empresa CETEB, presentarà una ponència sobre “Els incentius fiscals per a les empreses”. La presentació i benvinguda aniran a càrrec de Dolors Camacho, gerenta de la Fundació Sant Antoni Abat, i de Neus Lloveras, presidenta de la FEGP. A continuació, hi haurà un torn obert de paraules.

L’entrada és lliure, però es demana confirmació a: abat@fundacioabat.cat.

Data: Dijous, 9 de juny

Hora: Inici a les 13 h. Final a les 14.30 h.

Lloc: Museu del Ferrocarril