La Unitat d’Odontologia i Implantologia manté el seu compromís amb la Fundació Sant Antoni Abat | Fundació Privada Sant Antoni Abat
19059

La Unitat d’Odontologia i Implantologia i la Fundació Sant Antoni Abat han renovat el seu conveni de col·laboració. Aquest servei, ubicat a l’Hospital de Sant Antoni Abat, col·labora des de la seva creació, el  2004, amb la Fundació per tirar endavant projectes socials adreçats a col·lectius de persones desfavorides. Ramon Pérez, director d’Unitat d’Odontologia, i Dolors Camacho, gerenta de la Fundació Abat, van signar recentment el document que rubrica aquesta nova col·laboració.

La Unitat d’Odontologia i Implantologia col·labora també amb la Fundació Sant Antoni i altres entitats de la comarca per fer arribar la salut i la prevenció bucodentals a poblacions més vulnerables, com ara les persones amb diversitat funcional. Unitat d’Odontologia afavoreix els tractaments bucodentals per a aquestes persones, que poden arribar a requerir sedació per a qualsevol intervenció o tractament.

Des de la Fundació Sant Antoni Abat, s’agraeix la predisposició solidària i la constància de la Unitat d’Odontologia i Implantologia  en l’ajut i la solidaritat cap als col·lectius en risc d’exclusió social que atén la Fundació.