L’empresa Serra Grup Immobiliari renova el seu suport a la Fundació Sant Antoni Abat | Fundació Privada Sant Antoni Abat
19068

L’empresa Serra Grup Immobiliari ha renovat el seu compromís amb la Fundació Privada Sant Antoni Abat, a través d’un conveni de col·laboració pel qual l’empresa manté el  suport a les finalitats fundacionals i les activitats de la Fundació. El nou conveni té una durada de tres anys. La signatura d’aquest acord va tenir lloc recentment a la seu de la Fundació, al carrer de Sant Josep de Vilanova i la Geltrú, entre Sergi Serra, propietari de l’empresa, i Dolors Camacho, gerenta de la Fundació.

La vinculació de la família Serra amb l’Hospital de Sant Antoni Abat i posteriorment amb la Fundació prové de la figura del Lalo, el personatge encarnat entre els anys 40 i 60 del segle passat per Josep Antoni Serra Alsina, que recollia donatius per al centre hospitalari vilanoví a través de la ràdio. Aquell nen entremaliat que demanava donacions per a l’Hospital es va convertir, posteriorment, en una imatge gràfica, i el net de Serra Alsina, Sergi Serra, propietari de Serra Grup Immolbiliari, va cedir els drets de la imatge de marca del Lalo a la Fundació Sant Antoni Abat. Va ser així com el Lalo es va convertir en la figura distintiva de l’entitat.

Entre les activitats patrocinades per Serra Grup Immobiliari, destaca la convocatòria dels Premis Lalo als Millors Treballs de Recerca de Batxillerat, que aquest any han arribat a la cinquena edició. Aquesta iniciativa vol premiar els estudiants de Vilanova i la Geltrú que s’inicien cada any en el món de la recerca i s’ha convertit ja en un referent entre l’alumnat i la comunitat educativa de la ciutat.