Fes-te voluntari | Fundació Privada Sant Antoni Abat

Fes-te voluntari

Dedicar part del teu temps als altres és també una forma de donació molt important per a nosaltres.

La Fundació gestiona el voluntariat de l’Hospital de Sant Antoni Abat, on es dona suport emocional i personal a les persones ingressades, escoltant, passejant i realitzant activitats amb ells i elles (programa actualment suspès per la Covid-19)

També donem suport al programa d’Ajut a Persones en Risc d’Exclusió Social.

I gestionem el programa VIA, de voluntariat penitenciari.

Encara que siguin poques hores, et necessitem. Contacta amb nosaltres a través del correu electrònic abat@fundacioabat.cat o deixa les teves dades en el següent formulari i nosaltres ens posarem en contacte amb tu.

“Gràcies per la teva col·laboració”